Wednesday, July 31, 2019

အင္ဂ်င္ခန္းနဲ႔ ကားေအာက္ပိုင္းကို ဆီတမ်ိဳးမ်ိဳး ျဖန္းထားသင့္သလား?

အင္ဂ်င္ခန္းနဲ႔ ကားေအာက္ပိုင္းကို ဆီတမ်ိဳးမ်ိဳး ျဖန္းထားသင့္သလား?

ကြ်န္ေတာ့္ဆိုင္မွာ ဆီဖ်န္းဖို႔လာလာေမးၾကတယ့္ ကာစတန္မာမ်ားကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ေျဖၾကားေပးေနရပါတယ္။

ေအာက္ပိုင္းဆီဖ်န္းရင္ ဆိုးက်ိဳးေတြ အျဖစ္မ်ားတာသိထားလို႔ ေငြရဖို႔ တစ္ခုတည္းအတြက္ အလုပ္မလုပ္ခ်င္တယ့္အတြက္ မလုပ္ေဆာင္ေပးပါခင္ဗ်ာ။

အင္ဂ်င္ခန္းနဲ႔ ကားေအာက္ပိုင္းကို ဆီတမ်ိဳးမ်ိဳး ျဖန္းထားသင့္သလား?

လူေတြက ကားေအာက္ပိုင္းကို သံေခ်းမကိုက္ေအာင္ သန္႔ရွင္းရလြယ္ကူေအာင္ဆိုတဲ႔ ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ ဒီဇယ္လို ဆီတမ်ိဳးမ်ိဳး ျဖန္းထားေလ႔ရွိပါတယ္။

ဆီျဖန္းထားလိုက္တဲ႔အခါ ကားအစိတ္အပိုင္းေတြဟာ အေရာင္စိုလာၿပီး သစ္လြင္သန္႔ရွင္းေနတယ္ ထင္ရပါတယ္။ ကားေအာက္ပိုင္းက ထြက္ေနက်အသံေတြ ေပ်ာက္သြားၿပီး စိတ္ေက်နပ္မႈရပါတယ္။

သင့္ကားကို ေရေဆး ဆာဗစ္ရွင္းအပ္တဲ႔အခါ ရိုးရိုးေဆးမလား ဒီဇယ္နဲ႔ေဆးမလား ေမးပါလိမ့္မယ္။ ဒီဇယ္သံုးမယ္ဆို အားလံုးေဆးၿပီးသြားတဲ႔အခါ ကားေအာက္ပိုင္းကို ဒီဇယ္ျဖန္းေပးပါလိမ့္မယ္။

ကားပိုင္ရွင္ရဲ႕ ေတာင္းဆိုမႈေၾကာင့္ျဖစ္ေစ အလုပ္ရံုရဲ႕
လုပ္ထံုးနည္းအရျဖစ္ေစ အင္ဂ်င္ခန္းကိုလည္း ဒီဇယ္ျဖန္းထားတတ္ပါေသးတယ္။

အဲ႔ဒီလိုလုပ္ျခင္းရဲ႕ ဆိုးက်ိဳးေတြက ဘာေတြလဲ?

ကားေအာက္ပိုင္းကို ဒီဇယ္ ဒါမွမဟုတ္ အဲ႔လိုဆီတမ်ိဳးမ်ိဳးျဖန္းတာဟာ (အထူးသျဖင့္ ပူေႏြးတဲ႔ေဒသေတြမွာ) ရာဘာဘြတ္ေတြကို လ်င္ျမန္စြာ ပ်က္စီးေစပါတယ္။

ဒီထက္ပိုၿပီး အေရးႀကီးတဲ႔အခ်က္ကေတာ့ ဆီေတြဟာ ဖုန္မႈန္႔ေတြကိုဆြဲကပ္ထားၿပီး မာခဲလာခါ ဆြဲထိန္းေတြရဲ႕လႈပ္ရွားတဲ႔အစိတ္အပိုင္းေတြကို ပြန္းစားေစပါတယ္။

ဒါ့အျပင္ စိုထိုင္းဆမ်ားတဲ႔ေဒသမွာ ဖုန္မႈန္႔နဲ႔ေရာေနတဲ႔ဆီေတြဟာ အစိုဓါတ္နဲ႔ဆားဓါတ္ေတြကို ပိတ္ေလွာင္ထားၿပီး ကားေအာက္ခံထည္ေတြကို လ်င္ျမန္စြာ ယိုယြင္းပ်က္စီးေစပါတယ္။

O2 sensors နဲ႔ suspension sensors ေတြကိုလည္း ခ်ိဳ႕ယြင္းေစပါတယ္။

ဝါယာရိန္းမ်ားနဲ႔ အင္ဂ်င္ခန္းကို ျဖန္းထားတဲ႔အခါ အင္ဂ်င္ပူလာခ်ိန္မွာ ဝါယာရိန္းမ်ားနဲ႔ ပလပ္စတစ္အေပၚလႊာေတြဟာ မူလခံႏိုင္ရည္ထက္ ပိုပူလာၿပီး က်ြတ္ဆပ္မာေၾကာလာခါ ကြဲျပတ္ၿပီး ေရွာ့ျဖစ္ဖို႔ကို ဦးတည္ေနပါတယ္။

ရာဘာအစိပ္အပိုင္းမ်ားနဲ႔ ပိုက္မ်ားကိုလည္း ပ်က္စီးေစပါတယ္။ သင့္ရဲ႕အင္ဂ်င္ခန္းကို ဘယ္ေတာ့မွ ဒီဇယ္ျဖန္းမထားပါနဲ႔။ ဆာဗစ္လုပ္သူက ျဖန္းဖို႔ျပင္ေနရင္ တားပါ။

အႀကံျပဳခ်က္တခုမွာေတာ့ ကားေအာက္ပိုင္း စက္မႈအစိပ္အပိုင္းေတြကို ဒီဇယ္ျဖန္း ခဏထားၿပီး ေျပာင္ေအာင္ေရနဲ႔ ေဆးေၾကာတာေတာ့ လုပ္လို႔ရပါတယ္။ အင္ဂ်င္ခန္းကိုေတာ့ မျဖန္းသင့္ဘူးလို႔ ဆိုပါတယ္။

ကားထုတ္လုပ္သူေတြရဲ႕ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရး ညႊန္ၾကားခ်က္ေတြမွာ ကားေအာက္ပိုင္းနဲ႔ အင္ဂ်င္ခန္းကို ဆီတမ်ိဳးမ်ိဳးျဖန္းထားဖို႔ ညႊန္ၾကားထားတာ မေတြ႕ရဘဲ အဲ႔ဒီအစား အင္ဂ်င္ဝိုင္ ဂီယာဝိုင္ ဘရိတ္ဆီ စတဲ႔ ဆီတမ်ိဳးမ်ိဳးထည့္တဲ႔အခါ ေဘးကိုမဖိတ္စင္ေအာင္ ဂရုစိုက္ဖို႔နဲ႔ ဖိတ္စင္သြားတဲ႔ဆီေတြဟာ ကားရဲ႕အစိပ္အပိုင္းေတြကို ပ်က္စီးေစလိမ့္မယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

ကားအင္ဂ်င္ခန္းနဲ႔ ကားေအာက္ပိုင္းကို ဆီေခ်းမ်ားနဲ႔ ညစ္ပတ္မေနေအာင္ ေဆးေၾကာဖို႔ ညႊန္ၾကားပါတယ္။

ဒီေတာ့ ေဆးေၾကာဖို႔အတြက္ ရာဘာနဲ႔ ဝါယာရိန္းေတြကို မထိခိုက္ေစတဲ႔ engine degreaser ကိုသံုးပါ။

 သံေခ်းမကိုက္ဖို႔အတြက္ under car coatings မ်ားကိုသံုးသင့္ပါတယ္။ ကားထုတ္လုပ္သူေတြက ကားေအာက္ပိုင္းကို coatings တစ္ထပ္လုပ္ထားေပးၿပီးျဖစ္တာေၾကာင့္္ ေယဘူယ်အားျဖင့္ေရေဆးရံုနဲ႔လံုေလာက္ပါသတဲ႔။

Credit

No comments:

Post a Comment